pondělí 7. srpna 2017

Zlatá stezka Českého ráje den 2.

Přes noc nás přepadla invaze slimáků. Vyhodil jsem jich z pod tarpu asi 15, jinak byla noc klidná a spalo se celkem dobře. Ráno vycházíme až kolem půl deváté. Vracíme se zpět na naši červenou stezku a procházíme mezi skálami, míjíme Podsemínský mlýn a Nebákov, rybníky na koupání moc nevypadají. Za Nebákovem prudce stoupáme a napojujeme se na silnici, z které již vidíme krásné Trosky. Pod Troskami se občerstvujeme, obzvláště nám chutná višňové pivo od Rohozce. Necháváme krosny u restaurace před vstupem a užíváme si krásných výhledů do krajin, jen kdyby tu nebylo tolik lidí.

Dle radaru má pršet, a tak se vydáváme zpět na cestu. Cesta příjemně utíká a u rybníku Vidlák jsme co by dup. :) Následuje však monotónní úsek. Ještě před deštěm přicházíme na Hrubou skálu, kde v kiosku asi hodinu odpočíváme a obědváme. Směrem na Valdštejn vycházíme ještě za deště, jdeme však lesem, a tak netaháme ani pláštěnky. Po cestě se ještě kocháme na vyhlídce na Kapelu.

Přes Valdštejn pokračujeme na skalní vyhlídku Hlavatice, je zde pěkný výhled. Turnov je opravdu na dosah.

V Turnově kupuji druhé tričko a vydáváme se do kempu Zrcadlová koza. Stavíme tarp, večeříme a užíváme si sprchu. V kiosku hrajeme karty a pijeme pár piv. Okolo 22h po cca 24km usínáme. :)